Brief Regerende 82-110: Incentive Stock Options November 22, 1982 Jy navraag oor die Massachusetts inkomstebelasting behandeling van werknemer voorraad opsies wat vir die federale doeleindes as aansporing Stock Options kwalifiseer. Massachusetts Algemene Wette Hoofstuk 62, Deel 2 bepaal dat Massachusetts bruto inkomste is federale bruto inkomste met sekere modifikasies. Massachusetts bepaal federale bruto inkomste volgens die Internal Revenue Code, soos gewysig op November 6, 1978 en in effek vir die belasbare jaar (& quot; 1978 Kode & quot;). (M. G.L. c. 62, s. 1 (c)). Massachusetts bruto inkomste word verdeel in Deel A belasbare inkomste, wat belas teen 'n koers van 10%, en Deel B belasbare inkomste, wat belas teen 'n koers van 5%. Deel A inkomste bestaan uit dividende, netto kapitaalwins en behalwe rente op spaargeld deposito's in banke in Massachusetts belang. Deel B inkomste is alle ander inkomste onderhewig aan belasting. Onder Artikel 421 (a) van die 1978-kode, 'n werknemer nie inkomste op die toekenning of uitoefening van 'n gekwalifiseerde voorraad opsie herken as die beheermaatskappy tydperk en afgebakende vereistes van Artikel 422 voldoen. By die vervreemding van voorraad verkry deur die uitoefening van die opsie en gehou vir meer as drie jaar, die besef op die koop bedrag, minus die opsieprys belas as langtermynkapitaalgroei gewin. Opsieprys beteken die prys waarteen die voorraad onderhewig aan die opsie gekoop. As voorraad onder 'n gekwalifiseerde voorraad opsie verkry word binne drie jaar van verkryging word verkoop, Artikel 421 (b) van die 1978 Code beheer die inkomstebelasting behandeling van die transaksie. Die oorskot van die billike markwaarde van die voorraad op die datum waarop die opsie uitgeoefen is oor die prys betaal vir die voorraad bedrag belas word as vergoeding ten tye van die voorraad verkoop word. Enige bykomende wins belas word as kapitaalwins. (VSA Treas. Reg. SS. 1,421-8 (b), 1,422-1 (b)). Artikel 422, regerende behandeling van gekwalifiseerde voorraad opsies, is van toepassing op opsies toegestaan na 31 Desember, 1963 en voor 21 Mei, 1976, en op opsies toegestaan na 20 Mei, 1976, onder planne bestaande voor 21 Mei 1976, as uitgeoefen voor Mei 21, 1981. Artikel 83 van die 1978 Kode reguleer die belasting van eiendom oorgedra word aan 'n werknemer in verband met die verrigting van dienste. Onder Artikel 83, wat oor die algemeen die behandeling van nie-gekwalifiseerde voorraad opsies regeer, is 'n opsie wat geen geredelik vasgestel kan billike markwaarde wanneer toegestaan belas as vergoeding ten tye van die opsie uitgeoefen word. Die bedrag belasbare is die verskil tussen die billike markwaarde van die voorraad op die datum waarop die opsie uitgeoefen word en die prys betaal vir die voorraad bedrag. As 'n opsie het 'n maklik vasgestel waarde toe toegestaan, is die verskil tussen die billike markwaarde van die opsie wanneer toegestaan en die prys betaal vir die opsie bedrag word as vergoeding in die jaar die opsie verleen en geen inkomste word op die uitoefening van die opsie. basis 'n werknemer se voorraad verkry deur die uitoefening van 'n nie-gekwalifiseerde voorraad opsie is die som van die betaal vir die voorraad en die bedrag van die inkomste besef deur die werknemer op die uitoefening of ontvangs van die opsie bedrag. By die verkoop van die voorraad van die werknemer se verdere waardevermeerdering is kapitaalwins. Artikel 422A, wat aan die Internal Revenue Code is bygevoeg deur artikel 251 (a) van die ekonomiese herstel Wet op Belasting op van 1981 (& quot; ERTA & quot;), definieer 'n aansporingskema Stock Opsie (& quot; ISO & quot;) as 'n toegestaan aan 'n individu opsie vir een of ander rede wat verband hou met sy diens by 'n korporasie. 'N Werknemer is nie belas toe hy toegestaan of oefen 'n ISO. Wanneer die voorraad ontvang op die uitoefening van die opsie en gehou word vir die vereiste tydperk, 'n jaar, verkoop die werknemer besef kapitaalwins inkomste. Artikel 422A van toepassing op opsies toegestaan nadat 31 Desember 1980; Artikel 422A geld ook vir opsies wat oorspronklik toegeken nadat 31 Desember 1975 en uitgeoefen op of na of uitstaande op 1 Januarie 1981 as die korporasie toekenning van die opsie kies om hierdie afdeling van toepassing is op die opsie. Jy vra beslissings met betrekking tot die Massachusetts belastinghantering van aandele-opsies in die volgende situasies. 1. 'n Werknemer uitgeoefen n voorraad opsie voor 21 Mei 1981, wat oorspronklik as 'n gekwalifiseerde voorraad opsie onder IRC Artikel 422. Ná toegestaan om uitoefening van die opsie en voor die verkoop van die voorraad, die werkgewer verkies om die opsie as 'n behandeling ISO onder die oorgang reëls van ERTA Artikel 251 (c). Die werknemer die ISO aandele verkoop een jaar vanaf die datum van oefening en twee jaar vanaf die datum van toekenning. Vir federale doeleindes die opsies is ISO se. Dit is beslis dat die werknemer het geen belasbare inkomste vir Massachusetts inkomstebelasting doeleindes ten tyde van die toekenning of uitoefening van die opsie. By vervreemding van die voorraad voor die verstryking van die hoewe tydperk in Afdeling 422 van die 1978-kode, die verskil tussen die prys betaal vir die voorraad bedrag en die billike markwaarde op die datum waarop die opsie uitgeoefen is Deel B belasbare inkomste in die jaar van vervreemding. basis die werknemer se belang in die verkoop voorraad verhoog deur die bedrag van Deel B inkomste erken. Bedrae ontvang van meer as grondslag is Deel A inkomste. 2. Dieselfde feite (1), behalwe dat die ISO aandele verkoop meer as drie jaar vanaf die datum van oefening, dus voldoen aan die beheermaatskappy tydperk vereis van IRC Artikel 422 (a) (1). Dit is beslis dat die werknemer 'n gekwalifiseerde voorraad opsie kragtens artikel 422 van die 1978 Kode uitgeoefen het. Hy het geen belasbare inkomste ten tyde van die toekenning of uitoefening van die opsie. By die verkoop van voorraad die werknemer se die verskil tussen die bedrag gerealiseer met die verkoop en die prys betaal vir die voorraad bedrag is Deel A inkomste. 3. 'n Werknemer is 'n ISO toegestaan in 1982 onder 'n nuwe opsie plan vergadering aan al die voorwaardes van IRC artikel 422A. Die werknemer die opsie uitoefen in 1982. Die aandele word verkoop in 1984, die vergadering van die hoewe vereistes vir ISO se. 4. 'n Werknemer is 'n voorraad opsie in 1980 toegestaan onder 'n nie-gekwalifiseerde plan. Voor te oefen, is die plan en opsies onder die oorgang reëls van ERTA Artikel 251 (c) en 'n geldige ISO verkiesing is gemaak deur die werkgewer verander. Die ISO se uitgeoefen in 1982 en die voorraad verkoop is deur die werknemer in 1984, wat aan die ISO hou tydperk vereiste. Met betrekking tot (3) en (4) Dit is beslis dat die werknemers nie-gekwalifiseerde voorraad opsies uitgeoefen het. As die opsies het geredelik vasgestel kan billike markwaardes wanneer verleen, die verskil tussen die waarde van die opsie wanneer toegestaan en die prys betaal vir die opsie bedrag is deel B inkomste in die verleen jaar. As die opsies het geen geredelik vasgestel kan billike markwaardes wanneer die verskil tussen die waarde van die voorraad toegestaan op die datum waarop die opsie uitgeoefen word en die prys betaal vir die voorraad bedrag is deel B inkomste in die jaar uitgeoefen. basis die werknemer se belang in die voorraad verkry deur die uitoefening van die opsie is die som van die bedrag betaal vir die voorraad en die bedrag van Deel B inkomste besef deur die werknemer op die kwitansie of uitoefening van die opsie bedrag. By die verkoop van die voorraad, die verskil tussen die bedrag gerealiseer met die verkoop en die basis is Deel A inkomste of verlies. Nuwe beslissing vir voorraad opsies in egskeiding. (Stock Options). Page / Link: HTML skakel: aanhalings: MLA styl: "Nuwe beslissing vir voorraad opsies in egskeiding (Stock Options) ..." Die Free Library. 2002 Kalifornië Vereniging van Gesertifiseerde Publieke Rekenmeesters 10 Januarie 2016 http://www. thefreelibrary. com/New+ruling+for+stock+options+in+divorce.+(Stock+Options).-a090984175 Chicago-styl: Die Free Library. SV Nuwe beslissing vir voorraad opsies in egskeiding. (Stock Options) .. "Ontsluit 10 Januarie 2016 vanaf http://www. thefreelibrary. com/New+ruling+for+stock+options+in+divorce.+(Stock+Options).-a090984175 APA styl: Nuwe beslissing vir voorraad opsies in egskeiding. (Stock Options). (N. d.)> Die Vrye Biblioteek. (2014). Ontsluit 10 Januarie 2016 vanaf http://www. thefreelibrary. com/New+ruling+for+stock+options+in+divorce.+(Stock+Options).-a090984175 As jy familie te praktiseer nie, voorraad opsies is nie die warm onderwerp hulle twee jaar gelede was. Tog, die kwessie van die verdeling van kompenserende voorraad opsies tussen skei gades veroorsaak steeds groot hoofpyn. Die IRS onlangs uitgereik Inkomstediens Regerende 2002-22, na bewering om hulp in hierdie gebied te voorsien. Dit het ook 'Kennis 2002-31, wat die voorgestelde reëls en leiding besonderhede vir werkgewers in situasies wat aandele-opsies en egskeiding. Ongelukkig kan hierdie beslissings verwarring veroorsaak eerder as gee duidelikheid te verkry. NUWE BEPALINGS Terwyl Op Rul. 2002-22 en Kennisgewing 2002-3 1 van toepassing op sekere uitgestelde vergoeding reëlings asook, sal hierdie bespreking word beperk tot hul aansoek om voorraad opsies. Op Rul. 2002-22 en Kennisgewing 2002-31 bepaal dat: * Die oordrag van nie-statutêre voorraad opsies uit die werknemer gade aan die nie-werknemer gade is nie 'n belasbare gebeurtenis. * Die nie-werknemer gade sal die gewone inkomste op die daaropvolgende oefening van hul deel van die opsies te erken. * Die werkgewer moet 'n vorm 1099 uit te reik na die nie-werknemer gade verslagdoening van hul inkomste op die oefening. Die nie-werknemer gade sal hierdie inkomste op hul individuele inkomstebelastingopgawe rapporteer. * W-2 Die werknemer se moet besin, as bykomende FICA lone, die inkomste uit die uitoefening van die nie-werknemer se nie-statutêre voorraad opsies. Die werknemer gade sal nie rapporteer die inkomste op hul individuele belastingopgawe, maar sal verantwoordelik wees vir die Social Security en Medicare belasting as gevolg van die uitoefening wees. BEPERK Op die oog af, ds Rul. 2002-22 bied insig met betrekking tot die IRS posisie op aandele-opsies in egskeiding. Dit wil voorkom asof die vergoeding inkomste is as gemeenskap eiendom te behandel; elke party verslae 'n half [sien Poe v. Seaborn (1930) 9 AFTR 576]. Dit blyk ook dat die IRS is volgende vorige beslissings deur te vereis dat die werknemer gade wees wat verantwoordelik is vir die Social Security en Medicare belasting op alle inkomste toeskryfbaar aan hul pogings (Op Rul. 71-116, 1971-1 CB 277). Maar hierdie beslissing is vinnig om die toepassing daarvan te beperk: * Die beslissing nie van toepassing op Ongevestigde by oordrag. * Die beslissing nie van toepassing op die oordrag nie gekoppel aan 'n egskeiding. * Die beslissing slegs van toepassing op nie-statutêre opsies. * Die beslissing van toepassing sal wees om statutêre opsies slegs indien hulle onbevoeg as gevolg van die oordrag na die nie-werknemer eggenoot geword (statutêre opsies kan nie oorgedra word onder IRC Art. 422 en 423). NOG geen leiding As gevolg van hierdie beperkinge, is daar nog geen leiding oor hoe om statutêre voorraad opsies te behandel. Dit is onduidelik of hierdie uitspraak sal van toepassing wees op statutêre voorraad opsies gediskwalifiseer word as gevolg van 'n dieselfde dag verkoop. Maar die beslissing bepaal dat indien statutêre opsies word oorgedra, hulle op dieselfde manier as ander nie-statutêre voorraad opsies word behandel en dus val onder die wat in hierdie uitspraak behandeling. Mens kan maar net spekuleer dat aangesien 'n dieselfde dag verkoop ook sou die statutêre opsies diskwalifiseer, hulle sou op dieselfde wyse as nie-statutêre opsies behandel en hulle vir die wat in hierdie uitspraak behandeling sou kwalifiseer. Dit is ook nie duidelik hoe om 'n afdeling van ongevestigde voorraad opsies, sowel statutêre en nie-statutêre behandel. Ongevestigde word dikwels toegeken aan die nie-werknemer gade onder die Hug, Nelson en Harrison formules [In re Huwelik van Hug (1984) 154 Cal. app.3d 780; In re Huwelik van Nelson (1986) 177 Cal. App.3d 150; In re Huwelik van Harrison (1986) 179 CalApp.3d 1216]. Die feit dat die IRS 'n onderskeid gemaak tussen gevestigde en nie-gevestigde opsies blyk aan te dui dit dalk sukkel met die toedeling van inkomste uit opsies vestiging in die toekoms tussen persoonlike pogings die werknemer se gade tydens die huwelik en na die skeiding. OMSKRYF "oordra" Die grootste verknorsing is die definisie van die term "oordrag." Die meeste werkgewers beperk die oordrag van die comp opsies en sal nie weer uit te reik opsies onder die naam van die nie-werknemer gade of gee hulle enige regte om die opsies uit te oefen. Dus, die nie-werknemer gade algemeen nie die opsies hulself of die regte van dié opsies te ontvang. So, om dit wat hierdie inkomste beslissing verwys wanneer dit 'n oordrag bespreek? Sal toeken die nie-werknemer gade die opsies in die huweliksprobleme skikkingsooreenkoms vorm 'n oordrag voldoende is om die bogenoemde behandeling te roep? Die goeie nuus is dat ds Rul. 2002-22 lyk die IRS rasionaal word in Field Service Adviseer 200005006 uitgereik in November 1999 tot het omgeslaan. In daardie FSA, die IRS het beslis dat die opsies was belasbare op die oordrag na die nie-werknemer gade en dat Art. 1041 nie van toepassing op vergoeding, net eiendom. Terwyl die geval onderliggende hierdie FSA blyk te gewees het gevestig in 'n nie-gemeenskap eiendom staat, die toepassing daarvan op die gemeenskap eiendom state is onduidelik. Hoewel die FSA is nie gesaghebbende, dit verskaf insig in die IRS posisie op daardie tydstip. Gelukkig het die IRS lyk die FSA se onregverdigheid aan die werknemer eggenoot, wat belas word op die oordrag te besef, en die meevaller vir die nie-werknemer eggenoot, wat nie belas word en wat werklik ontvang is 'n stap-up in basis op die opsies. OPDRAG VAN INKOMSTE Op Rul. 2002-22 spesifiek bepaal dat die opdrag van inkomste leer [sien Lucas v. Earl (1930) 281 VS 111] is oor die algemeen nie in die konteks van 'n egskeiding van toepassing omdat die oordrag algemeen is nie vrywillig. Die beslissing het ook gepraat oor wat die toepassing van die opdrag van inkomste leer om situasies te skei die doel van Art sou verydel. 1041 wat daarop gemik is om voorsiening te maak 'n scheidend paar om hul eiendom belange te verbreek met die minste hoeveelheid belasting inbraak as moontlik. So, ds Rul. 2002-22 toon dat die IRS sal kies Art. 1041 behandeling en minder geneig om die opdrag van inkomste leer roep in egskeiding gevalle. Tog, die feit dat die IRS is so vinnig om die toepassing van hierdie uitspraak te beperk is 'n bietjie teleurstellend. Bly ingeskakel vir toekomstige beslissings in hierdie komplekse area van familie en belasting wet. Leslie Dawson, CPA, 'n vennoot in die Walnut Creek-gebaseerde firma van Glenn Dawson, LLP praktyke as 'n forensiese rekenmeester en dikwels dien as 'n deskundige getuie. A CaICPA Litigasie Afdeling lid, kan sy gekontak word by leslie@forensiccpa. com. Opsies Terugdatering Dispute Regerende 4 Maart 2013 'N belasting dispuut wat voortspruit uit beweerde terugdatering van aandele-opsies toegeken aan prominente entrepreneur Sehat Sutardja gaan voort om te speel met 'n beslissing ten gunste van die regering. In 'n pak op soek na 'n terugbetaling van belasting ingevolge artikel 409A van die Internal Revenue Code betaal, die hantering van nonqualified uitgestelde vergoeding, die hof toegestaan gedeeltelike summiere vonnis op 'n aantal kwessies, insluitend 'n bevinding dat hoewel regulasies stigting wat ondergeprys opsies as sou behandel skep van 'n "uitstel van vergoeding" vir hierdie doel nie in werking tree tot 2008, toepassing van hierdie reël om voorraad opsies in vroeër jare was behoorlike grond IRS Kennisgewing 2005-1. 30% - ruling vir voorraad opsies 30% - ruling geld ook vir inkomste uit aandele-opsies wat na vertrek uit Nederland Hoge Raad, 2011/05/12, CPG 11/01873, BU8932 Uitvoeringsbesluit loonbelasting 1965 article 9, Uitvoeringsbesluit loonbelasting 1965 article 9B 30% - regeling Prokureur-generaal Van Ballegooien stem saam met die hof gesê dat die inkomste uit aandele-opsies deur X nadat hy Nederland ontvang onder die 30% - ruling. X, 'n Amerikaner, het gewerk vir 'n maatskappy in Nederland en was in aanmerking kom vir die 30% - ruling. Gedurende sy diens sy werkgewer toegestaan hom voorwaardelike aandele-opsies, wat onmiddellik onvoorwaardelike ná sy vertrek uit Nederland geword. In 2006 ontvang X inkomste uit die voorraad opsies nadat hy die Nederlande. In geskil was of die 30% - rule van toepassing op die aandeel inkomste. Prokureur-generaal Van Ballegooien stem saam met die hof gesê dat die inkomste uit aandele-opsies deur X nadat hy Nederland ontvang onder die 30% - ruling. Die OG die gevolgtrekking gekom dat die duur van die 30% - reël eindig nie met vertrek uit Nederland in die lig van die geslote sisteem van die Implementering besluit vir Salaris belasting 1965 en die geval geskiedenis van die 35% - en 30% - rulings. Op grond van die 30% - ruling die Prokureur-generaal die gevolgtrekking gekom dat die voorwaardelike opsies ook binne hierdie terrein val, want dit is in ooreenstemming met die oogmerke van die werkgewer. Die redenasie van die hof dat die inkomste uit opsies moet toegeskryf word aan die tydperk wat X in diens was in Nederland is nie verkieslik volgens die Prokureur-generaal, want toegeskryf aan die tydperk waarin die werknemer gewerk in Nederland kan lei tot ander inkomste ontvang buite die tydperk ook onder die 30% - ruling gebring. 'N einde aan die toepassing van die 30% - ruling kom een keer en die tydperk van die toelaatbaarheid is 'n voorwaarde vir die totstandkoming van 'n inkomste onder die 30% - ruling ontvang, volgens die Prokureur-generaal. Na afloop van die tydperk verstryk kan die inkomende werknemer vergoeding van enige ekstra territoriale koste volgens die salaris Belastingreg 1964 (ou) ontvang. Verder het die Prokureur-generaal van mening dat die aangaan van ekstra territoriale koste nie as 'n voorvereiste vir in aanmerking te kom vir die 30% - ruling, omdat dit 'n vaste karakter. Verder het die vraag is of die inkomende werknemer maak nie meer ekstra territoriale koste nadat hy die Nederlande. Ten slotte, die Prokureur-generaal verduidelik die metode berekening van die 30% - ruling. Die Prokureur-generaal aangeraai om die Hooggeregshof om die appèl van die Staatsekretaris as ongegrond verklaar. Nuwe IRS Inkomstediens Regerende 2014-18 en die gebruik van Hedge Fund Stock Options Die Internal Revenue Service het Inkomstediens Regerende 2014-18 [1] (die "heersende") om te verduidelik dat voorraad opsies en-voorraad gevestig aandeelwaarderingsregte ( "AWRe"), behoorlik ontwerp is, kan gebruik word as 'n vorm van vergoeding aan uitgereik bestuurders van verskansingsfondse en ander "nonqualified entiteite" sonder oorweeg nonqualified uitgestelde vergoeding onder Internal Revenue Code Artikel 457A ( "Artikel 457A"). Die uitspraak is in ooreenstemming met die posisie ons firma sedert 2009 geneem toe Artikel 457A eerste in werking getree het. [2] agtergrond Artikel 457A verbied algemeen uitgestelde vergoeding vir diensverskaffers om sekere belasting-onafhanklike entiteite, waarna verwys word as "nonqualified entiteite," insluitend maatskappye wat in buitelandse belasting paradijzen of pass-through entiteite wat meer as 20% besit word deur belastingvrye entiteite. As gevolg van Artikel 457A, het baie verskansingsfondsbestuurders ontvang aansporing fooie van die fondse wat hulle bestuur in die vorm van jaarliks vasgestel vergoeding. 'N Aantal institusionele beleggers het opgemerk dat sulke jaarliks bepaal aansporings kan lei tot uitlijnfout vergoeding geleenthede, met 'n hoë uitbetalings in 'n goeie jaar en min kans op clawing terug diegene hoë uitbetalings in 'n slegte jaar. [3] Kyk na die volgende voorbeeld, met behulp van 'n hipotetiese $ 100,000,000 fonds wat 'n 20% jaarlikse aansporing fooi om sy bestuurder betaal: Voorbeeld 1. Jaar 1 is 'n goeie jaar, met 'n 50% wins. Die bestuurder ontvang 'n aansporing toekenning $ 10 miljoen (dit wil sê 20% van die wins $ 50.000.000 vir die jaar), wat dit laat belê in die fonds. Die beleggers hou die oorblywende $ 140,000,000 belang in die fonds. Jaar 2 is 'n slegte jaar, met 'n verlies 331/3%. Die fonds het teruggekeer na sy $ 100,000,000 oorspronklike waarde. Die beleggers se $ 140,000,000 belang in die fonds verminder in waarde tot $ 93330000-verlies $ 6670000 oor die twee jaar. Hoewel die bestuurder se $ 10 miljoen belangstelling van Jaar 1 afneem in waarde tot $ 6670000, steeds die bestuurder het positiewe aansporing vergoeding oor die twee jaar besef vir die lewering van die beleggers 'n netto verlies! 'N elegante oplossing vir hierdie vergoeding belyning probleem is om die bestuurder se aansporing fooi te lewer in die vorm van 'n voorraad opsie of-voorraad gevestig Kong, met 'n toelae prys gelykstaande aan die billike markwaarde van die fonds aandele op die datum van toekenning. Die bestuurder het nie waarde uit die voorraad opsie / Kong totdat dit uitgeoefen besef. Die voorraad opsie / SAR kan oefening verbied tot ná 'n sekere gespesifiseerde tydperk, potensieel oor verskeie jare, in lyn met die beleggers se tydhorison in die fonds. Op hierdie wyse kan die tyd horison vir die aansporing vergoeding beter in lyn met die tydperk waarvoor die dienste wat gelewer word. Die voorraad opsie / Kong bied ook 'n direk uitvoerbare, goed in lyn terugwerkende vir down jare voor uit te oefen. Kyk na die voorbeeld hierbo as 'n voorraad opsie is gebruik word in plaas van 'n jaarliks bepaalde aansporing fooi: Voorbeeld 2. In ons $ 100,000,000 fonds, bestuurder toegestaan n voorraad opsie op $ 20.000.000 waarde van voorraad in die fonds met 'n gemiddelde trefprys van $ 20 miljoen. Na Jaar 1 ( 'n goeie jaar met 'n 50% toename), die aandele onderliggend aan die bestuurder se voorraad opsie is nou ter waarde van $ 30 miljoen. As die terme van die voorraad opsie toekenning so toelaat, kan die bestuurder die opsie uit te oefen en te besef 'n wins van $ 10 miljoen (dit wil sê koop $ 30 miljoen in die voorraad vir 'n $ 20.000.000 trefprys). Maar veronderstel die bestuurder nie (of kan nie) uit te oefen die opsie aan die einde van Jaar 1, en in Jaar 2 is daar 'n verlies 331/3%. Die aandele is nou die moeite werd om presies dieselfde as aan die begin van die jaar 1. rente die beleggers se is die moeite werd om die oorspronklike $ 100,000,000 aanvanklike belegging, en die voorraad opsies is die moeite werd $ 0. In vergelyking met Voorbeeld 1 hierbo, uit die oogpunt van die beleggers se, dit is waarskynlik 'n meer toepaslike algehele vergoeding gevolg. Q & amp; A-2 (b) van IRS Kennisgewing 2009-8 [4] verklaar dat voorraad opsies en-voorraad gevestig AWRe wat die vrystelling van die uitgestelde vergoeding reëls onder Internal Revenue Code Artikel 409A ( "Artikel 409A") anders ontmoet indien nie beskou word as uitgestelde vergoeding kragtens artikel 457A. Nietemin, sommige adviseurs om fondsbestuurders verskans berading daardie Kennisgewing 2009-8 nie van toepassing kan wees in die konteks van die vergoeding reëlings tussen verskansingsfondse en hul bestuurders. Die beslissing gemaak moet enige sodanige kommer uit te wis. die Regerende Die Regerende aanvaar dat 'n diens Ontvanger, georganiseer as 'n buitelandse korporasie wat 'n nonqualified entiteit onder Afdeling 457A, het 'n diensverhouding met 'n onverwante diensverskaffer georganiseer as 'n maatskappy met beperkte aanspreeklikheid, belas as 'n vennootskap, met toekennings inkomste te VS belastingbetalers. Die Regerende veronderstel verder dat die Diens Ontvanger toekennings vir die diensverskaffers te n nonqualified voorraad opsie en 'n voorraad gevestig Kong. Beide die voorraad opsie en die voorraad gevestig Kong anders voldoen aan die vereistes vir vrystelling van Artikel 409A. In die besonder, die toekennings is vir 'n vasgestelde getal gewone aandele van die Diens Ontvanger, sluit in 'n uitoefeningsprys nie minder as die billike markwaarde van die gewone aandele op die datum van toekenning, en sluit geen ander funksie vir die uitstel van die vergoeding onder artikel 409A. Die voorraad is gevestig Kong vereis nedersetting op oefening deur die lewering van aandele. Die diensverskaffer het dieselfde verlossing regte met betrekking tot enige ontvang op oefening as enige ander aandeelhouer in die Diens Ontvanger aandele. Op hierdie feite, die Regerende bevind dat nóg die voorraad opsie of die-effekte gevestig Kong uitmaak uitgestelde vergoeding wat onderhewig aan Artikel 457A. As gevolg hiervan, moet belasting slegs plaasvind op oefening wat gebaseer is op die "verspreiding" (dit wil sê die oorskot van die billike markwaarde van die aandele op te oefen oor die toepassing uitoefeningsprys) besef op oefening. Een van die kommer oor die moontlike toepaslikheid van Artikel 457A om voorraad opsies of-voorraad gevestig AWR'e is afgelei van die statutêre taal self. Artikel 457A definieer die algemeen "uitgestelde vergoeding" met verwysing na die artikel 409A definisie. Artikel 457A gaan verder egter: die statutêre taal bepaal ook dat " 'n plan wat 'n reg op vergoeding gebaseer op die waardevermeerdering van 'n gespesifiseerde aantal aandele eenhede van die diens ontvanger bied" is 'n vorm van uitgestelde vergoeding onder artikel 457A. [5] Deur die insluiting van "vergoeding gebaseer op die waardevermeerdering van 'n gespesifiseerde aantal aandele eenhede," statutêre definisie van "uitgestelde vergoeding" Artikel 457A sou aanvanklik lyk potensieel sluit voorraad opsies of-voorraad gevestig AWR'e. In ooreenstemming met die wetgewende geskiedenis vir Afdeling 457A, [6] Maar IRS Kennisgewing 2009-8 uitdruklik bepaal dat voorraad opsies wat andersins voldoen aan die vereistes van die Afdeling 409A regulasies nie uitgestelde vergoeding daarstel ingevolge artikel 457A. [7] Met ander woorde, 'n voorraad opsie wat Artikel 409A voldoen outomaties voldoen ook Artikel 457A onder Kennis 2009-8. Die Regerende versterk hierdie posisie, en die feitelike konteks van die regerende dui daarop dat die posisie in die tipiese hedge fund bestuurder konteks kan toepas. Die Regerende ook verder verduidelik dat 'n voorraad gevestig Kong dieselfde as 'n voorraad opsie sal behandel word. Die Regerende dui aan dat 'n voorraad gevestig Kong is "funksioneel identies" 'n nonqualified voorraad opsie, en daarom sal dieselfde behandel word vir doeleindes van Artikel 457A. [8] Gevolgtrekking: Wat is volgende Die uitspraak kan die deur vir verskansingsfondse en ander vorme van nonqualified entiteite oop kragtens artikel 457A om alternatiewe vergoeding reëlings met fondsbestuurders en ander diensverskaffers te bedink. 'N voorraad opsie of-voorraad gevestig Kong dalk nie die beste vergoeding reëling in elke situasie wees, maar in baie gevalle, 'n voorraad opsie of-voorraad gevestig Kong kan 'n belasting doeltreffende meganisme om bestuurders vir hul dienste vergoed op 'n wyse wat ontwerp is voorsien om beter te pas die vergoeding besef met die tyd horison van daardie dienste. Voor die aanneming van 'n voorraad opsie of-voorraad gevestig Kong program egter sorg moet geneem word in die ontwerp van die program. Die toekennings moet voldoen 'n aantal tegniese vereistes kragtens artikel 409A. Die partye moet dit ook oorweeg om die potensiaal toepaslikheid van die "passiewe buitelandse belegging maatskappy" belasting regime gevind by Internal Revenue Code Artikels 1291-1298. Ander praktiese oorwegings kan belangrike wees, soos hoe om te dokumenteer en te administreer die toekennings, hoe om aflossings te administreer, ens As jy enige vrae het, moet asseblief nie huiwer om ons te kontak die K & amp; L Gates prokureur met wie jy gereeld werk. [1] I. R.B. 2014-26 (23 Junie 2014). [2] Kyk, bv "Vergoed Hedge Fund Managers met Stock Options: 'n nuwe pad te Belyning van Belangstellings met beleggers," deur James E. Earle, voordele Law Journal. Vol. 23, No 3 (Herfs 2010). [3] Kyk, bv Persverklaring, "Calpers beweeg om te herstruktureer Hedge Fund Verhoudings-wil 'n beter model vir belyning, beheer, fooie en Transparency," 27 Maart 2009: Die huidige model bied die moontlikheid van 'n heining fondsbestuurder besef 'n 20 persent prestasiefooi aan die einde van 'n meevaller jaar. Indien die fonds ly 'n beduidende afname die volgende jaar, kan die bestuurder nog 'n groot netto wins aan die einde van die twee jaar, maar die belegger kan selfs breek of selfs geld verloor. Prestasiefooie moet gebaseer wees op die langtermyn prestasie en meganismes soos vertraagde realisasies en clawbacks kan beter in lyn te bring langtermyn-belange van bestuurders en beleggers. [4] I. R.B. 2009-4 (26 Januarie 2009). [5] Artikel 457A (d) (3) (a). [6] Kyk, bv Blue Book 2009: Gesamentlike Komitee oor Algemene Verklaring van Belastingwetgewing Belasting se Wette in die 110 Kongres, p. 529. [7] Paragraaf A-2 (b) van Kennis 2009-8 state, in betrokke gedeelte, soos volg: [8] Onder Kennisgewing 2009-8 en die uitspraak sal 'n kontantvereffende Kong beskou word as "vergoeding gebaseer op die waardevermeerdering van 'n gespesifiseerde aantal aandele eenhede," en daarom sal oorweeg word uitgestelde vergoeding wat onderworpe is om Artikel 457A. Terwyl logies moet daar geen belasting onderskeid tussen kontantvereffende en voorraad-vereffen SARS, duidelik die IRS gevoel beperk deur Artikel 457A se statutêre taal en wetgewende geskiedenis. Brief Beslissing 84-100: ACRS; Aansporing Stock Options; Belegging Belastingkrediet oordra; Weerhouding op Persoonlike Service Kontrakte; beraamde belastingverliese (LR 84-100 is gewysig deur TIR 99-19) 31 Oktober 1984 Jou brief van 25 Augustus, 1983, versoek interpretasies van verskeie bepalings van die Inkomstediens handhawing en beskerming van die program (& quot; maai & quot;) (St. 1983, h 233.). I. Jy vra 'n beslissing ten opsigte van die Massachusetts inkomstebelasting behandeling van eiendom onderhewig aan die federale Versnelde Koste Recovery System (& quot; ACRS & quot;). Spesifiek, jy hoor of Massachusetts individuele belastingbetalers sal geregtig wees om die federale ACRS aftrekking op hul 1983 opbrengste vir bates in diens geplaas na 31 Desember, 1980, maar voor 1 Januarie 1983. Die federale ekonomiese herstel Wet op Belasting op van 1981 bekendgestel ACRS vir die herstel van die koste van eiendom in diens geplaas op of na 1 Januarie 1981. Massachusetts bruto inkomste is federale bruto inkomste met sekere modifikasies. (G. L. c. 62, §§ 1, 2). Met sekere uitsonderings, Massachusetts kan die aftrekkings uit federale bruto inkomste in die bepaling van die federale aangepaste bruto inkomste. (G. L. c. 62, § 2 (d)). Federale bruto inkomste is die bruto inkomste soos omskryf in die & quot; Kode & quot ;. (G. L. C. 62, § l (d)). Vir belasbare jaar 1979 deur 1982 inklusiewe, Hoofstuk 62 verwysings na die & quot; Kode & quot; toegepas op die Internal Revenue Code, soos gewysig op 6 November, 1978. (GL c. 62, § l (c) soos gewysig deur St. 1979, c. 408, § 1) So, vir belasbare jare 1981 en 1982, die federale ACRS aftrekking nie aansoek doen vir Massachusetts inkomstebelasting doeleindes. Effektief vir belasbare jare wat op of na 1 Januarie 1983, die woord & quot; Kode & quot; in Afdeling l (c) van Hoofstuk 62 is geherdefinieer om te verwys na die Internal Revenue Code, soos gewysig op 1 Februarie 1983 (St. 1983, c. 233, § 11). As gevolg van die 1983 wysiging, die wet persoonlike inkomstebelasting Massachusetts opgeneem die kosteverhaling metode reëls van ACRS. Onder huidige Massachusetts inkomstebelasting wet, daar is geen voorsiening wat die federale ACRS of ander waardevermindering aftrekkings verander. Op grond van die voorafgaande, is dit bevind dat vir Massachusetts persoonlike inkomstebelasting doeleindes, vir belasbare jare beginnende op of na 1 Januarie 1983, die Massachusetts aftrekking vir waardevermindering of kosteverhaling vir eiendom in diens geplaas op of na 1 Januarie 1981, is die federale aftrekking vir sodanige eiendom. II. Jy vra 'n beslissing oor die Massachusetts inkomstebelasting behandeling van werknemer voorraad opsies wat vir die federale doeleindes kwalifiseer as aansporing Stock Options (& quot; ISO se Spesifiek, jy hoor of Massachusetts die federale belasting behandeling vir ISO se vorige verleen tot 1983 wat uitgeoefen word in 1983 sal aanneem of daarna. ook, jy navraag doen oor die Massachusetts belastinghantering van 'n post-1982 vervreemding van ISO voorraad waar die opsie uitgeoefen is in 1982 en gewone inkomste erken vir Massachusetts doeleindes in 1982. III.
No comments:
Post a Comment